אחד מ-50 הבלוגים הטובים בישראל ע"פ mako

היום התבשרתי במייל על כך ש"הפואטיקה של הפופ", הבלוג הדי-מוזנח שלי, נבחר לאחד מ-50 הבלוגים הטובים ברשת ע"פ mako. נכון, גם אני כותב ב-mako, אבל מבטיח לכם בהן צדק שלא היה לי מושג על הפרויקט עד היום, כך שהבחירה, אני מניח, הייתה ממניעים טהורים לחלוטין.

אז מה מקבלים? ובכן, מקבלים את הלוגו הזה לשילוב באתר:

 

 

 

 

 

הטקסט שמופיע ב-mako:

דודו כהן הוא לא רק מבקר מוזיקה עם העדפה לישראלית ומזרחית, אלא גם יהודי מאמין. בבלוג שלו הוא פורש מאמרים וראיונות שפרסם בעיתונות והרהורים משובחים אחרים.

ציטוט נבחר: "רק במילואים דברים חסרי ערך באזרחות – נביעות ליטר וחצי, נייר טואלט ומטען של נוקיה – הופכים ליקרים מפז; רק במילואים אתה על הרגליים כל היום, ורק בלילה נזכר ומגלה שבעצם לא עשית כלום היום; רק במילואים אתה נשבע שזו הפעם האחרונה. ואתה יודע שהפעם הבאה עוד בוא תבוא”.

פוסט מעניין במיוחד: ראיון באווירה אינטימית עם עמיר בניון, שהפך לאחד הפוסטים הנצפים ביותר בבלוג.

 

נחמד, אבל באמת שציפיתי לאיזה טקס יוקרתי שישודר בשידור חי בערוץ 2, לרשימת תודות שאוכל לשלוף מכיס החליפה ולמלמל משהו על כך שממש במקרה הכינותי מראש, לעלייה לבמה כשברקע מנגינת ניצחון, ובקיצור, ציפיתי לשואו-אוף מרשים, שלא לדבר על הצ'ק השמנמן בסוף הערב. במקום זה נאלצתי להסתפק במייל חיוור שהודיע לי באופן רשמי על הזכייה.

טוב, לפחות הבשורה הזו גרמה לי לנער את האבק מעל הבלוג ולהעלות פוסט חדש. בימים עמוסי עבודה אלה, גם זה משהו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

